2016. júl 28.

Mikor nem bírja a babapoci a kosztot?

írta: Vámos Vera
Mikor nem bírja a babapoci a kosztot?

Anyukám mesélte, hogy amikor én először kóstoltam az őszibarackot, utána fél órával teljesen feldagadt a pofim. :/ Képzelem hogy megijedhetett szegényke... Évekig nem is ettem utána, azóta az egyik kedvenc gyümim. 

Most jött el Boginál az őszibarack evés ideje. Kicsit be is voltam tojva, nehogy az anyjára üssön első barack falásban. (Annó egyeskénél is így volt.) De persze nem volt semmi gond! Sőt, úgy tűnik nagy barátok lesznek. ;)

De milyen gond is adódhatik? Mi jelzi azt, hogy nem jól tolerálja a pici poci az új étket? A pofi dagadás azért szerintem extrém...

Nem jó jel, és kis szünetet kíván a hasfájás, székrekedés vagy hasmenés, hányás, vagy ha tök emésztetlenül távozik. Minden ami rendellenes. Persze kicsit rendellenes lesz pl. a pelenka tartalma, mert már nem csak anyatejezünk. :)

peach_1.JPG

Szólj hozzá

poci gondok