2017. jan 27.

Céklaveszély a babáknak

írta: Vámos Vera
Céklaveszély a babáknak

Na, most megint meglepődtem...

Majd minden hozzátáplálási táblázat 6-7 hónapos kortól már megengedi a cékla fogyasztást. És én is adtam annó Jankának elég hamar, Bogi csak később kapta, mert elúsztam vele. 

Viszont most találtam egy cikket (aztán többet is, ami szintén ezt írja), hogy céklát ne adjunk a babának, csak 1 éves kor után. Veszélyes lehet, mert felhalmozódik benne a nitrát, nitrit. És ez akár fulladásos tüneteket is okozhat. Sőt, elvileg már halt is meg emiatt kisbaba. :( Szörnyű!

Szóval jól meglepődtem! Nem értem, hogy a táblázatok 90 %-ában hogyhogy olyan korán szerepel a cékla. Hiszen veszélyes ezek szerint. Kicsit orosz rulett szerű ez a dolog. És a leggázabb, hogy az anyukák nem is tudnak erről! Tuti senki nem adna korán olyan ételt, amitől baja lehet  a gyerekének... Szomorú!

red-beets-1725799_960_720.jpg

Szólj hozzá

táblázat cékla csak óvatosan