2016. júl 23.

"Bezzeg az én időmben..".

írta: Vámos Vera
"Bezzeg az én időmben..".

Ha annyi ezresem volna, ahányszor az elmúlt hetekben, korosabb hölgytársaimtól hasonló tartalmú mondatokat hallottam!

"Hozzátáplálás?! Hülyeség... Én is hat hetes korától már tehéntejet adtam a fiamnak, cukrozott teával kevertem. És semmi baja!"

"Minek főzicskézni annak a gyereknek? Annyi bébiétel kapható már..."

"Adtál már neki töltött káposztát? Pedig már 6 hónapos." 

Váá!!! Tudom én, hogy pár évtizede még így csinálták, vagy amúgy. De azt is tudom, hogy régen meg például higannyal és érvágással is "gyógyítottak". Sőt, cifrább módszerekkel is, de már meghaladta a tudomány ezeket. Talán ugyanez a helyzet a babák táplálásával is. ;)

"Bámulatos, hol tart már a tudomány!" (Gyalog galopp)

baby-feeding-swscan07433.jpg

Szólj hozzá

retró