2016. aug 26.

Mé nem adsz neki egy kis tortát?

írta: Vámos Vera
Mé nem adsz neki egy kis tortát?

Vendégségben voltunk múltkor és az asztalra  került jó sok cukrászdás sütemény. Bogi visszakerült a mászásból az ölembe és persze veszettül gebeszkedett a süti felé.

Rögtön meg is kaptam egy kicsit éltesebb hölgytől, hogy "mé nem adsz neki belőle, kéri". Mondtam, hogy mindent megkóstolna éppen, de azért vagyok, hogy azt egyen csak, amit lehet. Na és ekkor egy kisebb koalíció alakult a baba-egyen-sütit pártján. :/ Egy velemkorú csaj közölte, hogy jó, csokit ne kapjon, de a süti tésztája szerinte megfelelő, ő is adott a babájának... Mikor mondtam, hogy legalább 3 összetevőt még nem kóstolt (és biztos van olyan cucc benne, amire nem is gondolok), akkor feladták. Én viszont UFÓ-nak képzeltem magam. Csak én hozzátáplálok nagykönyv szerint??? :O
 

 stocksnap_f6kg0gb23a.jpg

Szólj hozzá

ajajj!