2016. júl 13.

Kezdjük az almával?

írta: Vámos Vera
Kezdjük az almával?

Bogi május 16-án töltötte be a 6. hónapját. Nagykönyv szerint, meg minden tanácsot adó ismerős és ismeretlen szerint az almával kell kezdeni a hozzátáplálást. Mindig.

Nos, én el is battyogtam a kedvenc zöldséges nénimhez, hogy végre Boginak is vegyek ott valamit. Még jó, hogy megkérdeztem, hogy ugye magyar az alma és nem permetes. Azt hittem hülye kérdés, de nem. Merthogy olyankor még nincsen magyar alma, csak import és annál nem meri garantálni a néni, hogy nem került rá valamilyen vegyszar.

Hmmm... érdekes. Tök spéci némely hozzátáplálási táblázat, de ezt senki nem mondta. Pedig evidens. És nekem sem esett le eddig.

Zöldséges néni ajánlja, ami tuti friss, permettelen és milyen szép, de én meg látom a lelki szemeim előtt a táblázatot, hogy ezeket még nem eheti babó. Így lett az első „rendes” táplálék a répa. Kaphatja már és idényzöldség is.

Hazamegy, pucol, párol, pépesít és kóstoltat. Nagytesó hőbörög, hogy ő csak pucolva kéri, ne főzzem meg. Így kicsi és nagy répát nyammog (nem azonos az állag és a mennyiség persze) és közben röhögnek egymásra. Imáádom őket! :)

Szólj hozzá

répa első falatok